Am vizitat

Veneţia – ziua 1

Zilele acestea e sărbătoare în laguna veneţiană: a început festivalul!
Nu am fost niciodată la acest carnaval. De altfel nu ţin minte să fi asistat la niciun astfel de eveniment vreodată. Ciudat, mai ales că-mi place enorm să călătoresc.
Dar să revin la … jurnal.
Călătoria am făcut-o cu Wizz Air, cursă Timişoara – Treviso. Sunt cu adevărat incredibile aceste companii low-cost: 80 RON un bilet dus – întors! Şi pe jos e mai scump (că sigur aş face praf vreo 2 perechi de încălţări)! Iar condiţiile nu diferă prea mult faţă de o linie aeriană „normală”. Da, nu se primeşte nimic de mâncare sau de băut, dar asta nu justifică enorma diferenţă de preţ. Mai ciudat e că nu se dau bilete cu locuri la costul „standard”. Această idee de a oferi loc rezervat contra unui cost suplimentar îmi pare o dovadă clară a atenţiei acordat costurilor la acest tip de operatori aerieni. Bravo lor!

Odată ajuns în Treviso, peisajul s-a schimbat brusc. Ploaie. Multă ploaie. Acum e seară, am ajuns în hotel de mai bine de 3 ore. Şi… plouă. Am ieşit un pic la plimbare. Mă rog, cu scopul de a găsi ceva de mâncare. Mai exact, am căutat Billa. Deh, spiritul low cost de la Wizz Air m-a cuprins. Sper că nu ireversibil. E interesant să te plimbi prin Veneţia prin frig, întuneric şi ploaie. E nostalgic. Şi sunt şi puţini asiatici, cred că stau prin hoteluri cu un ochi pe cer şi altul pe site-uri meteo. Încordaţi şi gata să ţâşnească pe străzi cu imensele lor obiective, antrenaţi să tragă poze pe foc automat.
Una peste alta n-am reuşit să găsesc Billa. Nu-i bai. Pizza aici e bună… 🙂

Să vedem cum o fi vremea mâine, sper să nu vă povestesc iarăşi despre cât de spaţioase sunt străduţele de pe aici.

Pâna atunci, dacă ştiţi germană şi vreţi să plecaţi în călătorie, vă recomand acest site de turism, găsiţi oferte bune 😉

2 gânduri despre „Veneţia – ziua 1

Lasă un răspuns

