Despre mine...

Aceasta este ziua…

„Piatra pe care n-au băgat-o în seamă ziditorii, aceasta s-a făcut în capul unghiului.
De la Domnul s-a făcut aceasta şi minunată este în ochii noştri.
Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul, să ne bucurăm şi să ne veselim întru ea
(Psalm 117)

Este Ajunul Crăciunului.
O zi a colindelor, o zi a dăruirii şi a primirii de cadouri, o zi de bucurie şi de sărbătoare.
O aniversare a celei mai minunate zile din viaţa oamenilor. Ziua în care undeva, într-un loc sărăcăcios şi izolat, Cuvîntul lui Dumnezeu s-a pogorât în trup printre oameni.
O aniversare a unei zile în care un copilaş atât de asemănător trupeşte cu alţi copii intra în această lume. Nebăgat în seamă, înconjurat de puţină lume, într-un staul. Un copilaş ce avea să schimbe lumea! Un copilaş ce avea să salveze omenirea! Un copilaş ce avea să ne vindece!
Un copilaş ce s-a născut să moară pentru noi…
Dar şi să învie pentru noi!

Această zi este ziua Domnului! Este ziua când, mai mult ca oricând, suntem chemaţi să-i aducem Sărbătoritului daruri. Sufletul nostru, inima noastră, mintea noastră, trupul nostru. Viaţa noastră. Să-i aducem aceste daruri şi El le va binecuvânta! Le va vindeca. Le va curăţa. Aduceti Domnului aceste daruri pentru ca El să le sfinţească!
Şi apoi să ne bucurăm în Domnul! În dragostea Lui pentru noi!

Colind: Pe un patul

„Binecuvântat este cel ce vine întru numele Domnului; binecuvântatu-v-am pe voi, din casa Domnului.
Dumnezeu este Domnul şi S-a arătat nouă. Tocmiţi sărbătoare cu ramuri umbroase, până la coarnele altarului.
Dumnezeul meu eşti Tu şi Te voi lăuda; Dumnezeul meu eşti Tu şi Te voi înălţa. Te voi lăuda că m-ai auzit şi ai fost mie spre mântuire.
Lăudaţi pe Domnul că este bun, că în veac este mila Lui.”
(Psalm 117)

Crăciun fericit şi Domnul să vă binecuvinteze!

4 gânduri despre „Aceasta este ziua…

  1. Nu imi vine sa cred! Am stat mai mult de un an in preajma ta si trebuie sa recunosc ca nu te-am cunoscut ca un om care ar scrie o astfel de descriere a craciunului. Cu toate astea ai scris atat de natural, atat de personal incat parca te-am redescoperit, incantat de cunostinta 🙂

    Am cantat in gand cantarea ta restul zilei… si am citit pe la 11 dimineata 🙂 M-am incalzit la caldura dragostei Lui.

    Mi-am adaugat rss-ul si te tin sub observatie (daca ai vazut Meet the Parents: I’ll be watching you).

    1. Mulţumesc.

      Dar nu trebuie să te miri, pe atunci nu as fi fost în stare să scriu ceva despre Crăciun 🙂

      Dar bunătatea Lui e mare şi ne poate schimba. Mult, repede şi în bine 🙂

      Ştii… plecarea mea (cam intempestivă) de atunci… făcea parte din începutul schimbării. Trebuia să plec, nu a fost doar din cauza evenimentelor din firmă. Dar ce era să spun?

      Şi da, am vazut filmul 🙂

Lasă un răspuns

