Despre mine...

La mulţi ani! Şi multe mulţumiri!

A început şi 2011…

Pronirea într-un nou an pare întotdeauna greoaie. Mai ales acum când sărbătorile au fost scurtate de faptul că au „picat” la sfârşit de săptămână.
Încă nu reuşim (cel puţin eu) să ne înhămăm la treburile obişnuite dar ne umplem timpul cu bilanţuri pentru anul de-abia închis cât şi planuri şi speranţe pentru acest nou an care va fi extraordinar! Sau poate nu…

Dacă e să fac un bilanţ al blogului meu pe 2010 concluzia e una singură:
VĂ MULŢUMESC!

În 2010 blogul acesta a depăşit 5000 de cititori! Deşi am fost cam leneş şi am scris doar 61 de articole. Mă scuz însă spunând că le-am scris din inimă 🙂
Una peste alta, vă mulţumesc la toţi pentru răbdarea cu care aţi citit acest blog.
Şi vă doresc un an nou fericit!
Un 2011 binecuvântat, plin de clipe frumoase şi să aveţi sănătatea, puterea şi înţelepciunea să vă bucuraţi de ele!

Dacă e să redevin blogger chiar şi în acest post de urări şi mulţumiri… nu cred că 2011 va fi mai bun decât 2010. Cel puţin nu în ţărişoara noastră. Nu am absolut niciun motiv să întrevăd o ameliorare a lucrurilor.
Cred că în 2011 vom avea parte de acelaşi circ politic în spatele căruia „băieţi deştepţi” se vor îmbogăţi prin contrace cu statul. Că în 2011 învăţământul şi sănătatea vor suferi şi mai mult în spatele unor declaraţii reformiste sforăitoare. Că vara va fi iaraşi atât de diferită de iarnă. Că vom pierde din nou mult timp în faţa unor ecrane de pe care se vor promova vedete de carton. Că vom consuma din nou o grămadă de energii vorbind despre un fotbal „menegiuit” de nişte persoane cu apucături şi aspect primitiv.
Dar cred, de asemenea, că în 2011, mulţi vor continua să caute şi să urmeze adevărul, binele şi dragostea. Vor ajuta pe alţii, vor căuta să facă bine. Vor avea grijă de ei şi vor alege un stil de viaţă sănătos. Se vor căsători, vor face copii, vor munci şi se vor bucura în familia şi munca lor. Vor discerne binele de rău şi se vor alipi de bine.

Desigur că şi eu am multe planuri pentru 2011. Unul din ele este să continui acest blog. Şi dacă tot v-am mulţumit pentru că aţi vizitat acest blog în 2010, acum e momentul să vă rog să nu-l ocoliţi nici în 2011. Pentru că voi mă împingeţi de la spate să continui 🙂

Vă doresc deci pentru 2011 şi să citiţi acest blog în număr şi mai mare! Şi fie ca să găsiţi articole mai multe decât în 2010 şi care să vă placă şi mai mult!

Domnul să ne binecuvinteze pe toţi şi în 2011!

6 gânduri despre „La mulţi ani! Şi multe mulţumiri!

  1. Dumnezeu sa ne binecuvanteze pe toti si La multi ani;)

    si Domnul sa va ajute sa va indepliniti aceasta mica sarcina pe care o aveti
    😉

    ar fi un subiect interesant pr blog
    😉

    1. Amin, o să avem nevoie de ajutor.
      E bună ideea cu includerea activităţii pe blog. Nu ştiu însă dacă nu ar fi de preferat un blog separat, ca să nu se amestece cu alte posturi. Ne mai gândim 🙂

      1. daca vrei poti sa imi arati cum se face un blog si pot chiar eu sa scriu articole..

        :):)asta ar fi de folos la schimbarea pe care vreau sa o fac

Lasă un răspuns

