Despre mine...

Sunt înconjurat de flori!

Ieri s-a sărbătorit Intrarea Domnului în Ierusalim sau Floriile.

Prilej pentru a ura cele mai frumoase lucruri pentru toate persoanele ce poarta nume de flori.
Prilej de asemenea de a constata că sunt înconjurat de… flori: Soţia, mama, fratele, cumnatul, naşa, fina… toţi s-au sărbătorit ieri!
Ca să nu mai vorbesc de multe alte persoane dragi, tot „flori”. Chiar şi în birou am un coleg Florin!

Pe undeva mă gândeam că e… dificil. Şi că poate e chiar un pic nedrept că eu nu sunt sărbătorit decât de aniversarea zilei mele de naştere.

Dar… nu-i aşa!
Gândindu-mă la „florile” din viaţa mea, îmi dau seama că sunt norocos. Că îi am în viaţa mea, că mă pot bucura cu ei, că mă pot bucura de ei.
Ieri le-am zis „La mulţi ani!”.
Azi mulţumesc Domnului pentru fiecare dintre ei.

3 gânduri despre „Sunt înconjurat de flori!

  1. Las’ ca ai si tu zi de sfinti. Claudiu… tot stai bine, chiar daca nu esti nici la propriu nici la figurat o floare. Daca toti am fi flori, notiunea si-ar pierde sensul.

    1.) 9 noiembrie: pomenirea sfinţilor mucenici Claudiu, Castor, Sempronian şi Nicostrat: http://www.calendar-ortodox.ro/luna/noiembrie/noiembrie09.htm

    2.) 19 martie: pomenirea sfântului Claudiu Tribunul, care, fiind aruncat în mare, s-a săvârşit: http://www.calendar-ortodox.ro/luna/martie/martie19.htm

    Pasti Fericite!

Lasă un răspuns

