Am vizitat

Hi man! sau prologul unei aventuri nordamericane…

Peste 8 ore ma imbarc in avion.
Directia: Washington DC, aeroportul internaţional Dulles. Via Viena. Un drum ce va dura aproximativ 16 ore.

Merg in ceea ce se numeşte „interes de serviciu”. Timp de 2 luni voi lucra împreună cu colegi din SUA, Portugalia şi alte ţări la un proiect pentru operatorul telecom Verizon Wireless. Locul în care îmi voi desfaşura activitatea este o micuţă localitate la nord de Washington numită Columbia. Columbia, la fel ca districtul capitalei americane şi la fel ca numele altor vreo 10 oraşe americane. Deh! Cristofor Columb a rămas în istorie cu trecerea oceanului în fruntea unei flote spaniole.

Eu voi ajunge la destinaţie mult mai uşor… Zborul îl fac cu Austrian Airlines, biletul de avion a costat senzaţionala sumă de 590 Euro (da, mi se pare incredibil!), iar acolo voi sta pentru primele 10 zile în La Quinta Glen Burnie.

Cam atâta deocamdată.
Adaug doar promisiunea că, în măsura în care lucrul îmi va permite, voi încerca să descriu ce văd, ce aud, ce înţeleg şi ce simt în această perioadă.
Acum nu pot spune decât că bagajul e aproape gata, că sunt tensionat şi că da… aştept cu bucurie ziua când voi reveni acasă. Mi-e dor deja 🙂

Write for you you soon my dear friends 😉

5 gânduri despre „Hi man! sau prologul unei aventuri nordamericane…

  1. noi ne-am bucuraaa tare mult daca ai scrie ca vii acasaaa:X:X….mai un pic si citim ca te imbarci sa vii acasaaa :X…Doamne ajuta !!

Lasă un răspuns

