Cu zâmbetul pe buze

Ultima zi! Oare de unde au ştiut maiaşii???

Iată că a sosit!
A sosit şi ultima zi!
Exact cum au prezis acei ciudaţi locuitori dintr-o ţară îndepărtată în timp şi spaţiu…

Ultima zi…
Pentru mine, pentru colegul din faţa mea, pentru colega din stânga mea… pentru o grămadă de oameni din jurul meu.
Privesc pe geam, oameni umblă parcă fără rost…
Şi pentru majoritatea dintre ei azi, 21 decembrie 2012, e ultima zi.
Şi aceasta nu se întâmplă doar aici în cartierul meu sau în orăşelul meu. Nici doar în România.
Ci în întreaga lume!
Pentru oameni de peste tot a venit ultima zi!

Ce poţi face în ultima zi?
Să fie o zi a bilanţului?
Să mă uit în urmă?
Ce a fost bun sau ce a fost rău?
Poate unii fac asta. Nu ştiu.
Eu nu mă pot concentra la bilanţuri. E ultima zi şi mi-e greu să mă concentrez la lucruri complicate.
Noroc cu blogul, mă simt mai liniştit scriind acest articol…

Desigur, azi, 21 decembrie 2012, nu e ultima zi pentru toţi. Dar nici ceilalţi nu mai au mult. Poate încă 3 zile, poate încă o săptămână. Nu mai mult.
Îi compătimesc. Sincer. Va fi mult mai greu pentru ei decât pentru noi. Pentru noi cei pentru care ultima zi e astăzi…

Da, mi-e greu să mă concentrez la bilanţuri azi.
Sau la alte lucruri complicate.
O întrebare totuşi nu-mi dă pace!
De unde au ştiut?
Au trăit acum sute, mii de ani şi au ştiut!
Acei maiaşi…
Au ştiut, au cunoscut despre acest an 2012.
Că 21 decembrie va fi ultima zi pentru o grămadă de oameni de pe tot globul.
Nu un om, nu doar pentru cei dintr-o restrânsă arie geografică.
Nu, nu!
Si ei au ştiut!

Şi nu e numai asta! Pentru că da, se pot face tot felul de calcule calendaristice. Dar e mult mai mult!
Pentru că o grămadă de lucruri s-au schimbat de când acei maiaşi au venit cu acest… anunţ.
Lumea s-a schimbat enorm de atunci şi până acum.
Ţări noi, legi noi, reguli noi, tehnologii noi.
Oameni noi? De asta nu sunt sigur…
Dar e clar că s-au schimbat atâtea.
Şi totuşi au ştiut!
Au ştiut cu precizie!
E incredibil!

Întrebarea mă frământă…
Dar parcă devine prea complicată ca să continui acest gând.
Nu mă mai pot concentra.
Sunt obosit…
Bine că a venit şi ultima zi!
Pentru mine şi pentru atâţia alţii!

A venit ultima zi!
Yeeeeeeeeeeeee!
Ultima zi … de lucru din 2012!
A venit vacanţa!!!!
La ce să mă mai concentrez atâta???
Păcat de cei ce încă mai au de lucru… dar vine şi pentru ei ultima zi de lucru…

Vacanţă!

Şi totuşi… oare de unde au ştiut maiaşii???

Să aveţi o vacanţă frumoasă!

2 gânduri despre „Ultima zi! Oare de unde au ştiut maiaşii???

Lasă un răspuns

