Despre mine...

Bine ai venit la noi, anule 2013!

Iată că am trecut împreună peste încă o cumpănă a anilor…
Și, înainte de orice alt gând, vă mulțumesc că ați citit acest blog și sper că v-a plăcut.
Vă doresc, din toată inima, un an nou 2013 binecuvântat, plin de împliniri, de fapte bune, de bucurii alături de cei dragi. Și alături de mine… fie și numai prin intermediul acestui blog.
La mulți ani!

Dar să vedem cum a fost anul 2012 pentru blogul meu…
Adică să fac un fel de bilanț…
Am reușit să scriu 38 de articole și astfel totalul de pe blog a ajuns la 141. Hmmm… mai am până să scriu un roman 🙂
Ziua cea mai „agitată” a fost, fără îndoială, 1 iunie 2012, zi în care am publicat articolul „Alegeri locale 2012 – România inteligentă (sau împlinirea unei profeții)”
Sigur că 2012 a fost un an mai „politic”, cu alegeri locale și parlamentare în țărișoara noastră. Și cu multe tensiuni, partizanate, discuții contradictorii. Din păcate…
În acest context, mă bucur că printre articolele cele mai citite și-au găsit loc multe dintre cele dedicate turismului, a locurilor pe care le-am vizitat. Ca să vezi că și în ani electorali sunt mulți care preferă locurile frumoase (fie din țară fie din străinătate) față de neînțelegerile politice.
De asemenea, în cursul anului 2012 am schimbat de câteva ori tema (designul) blogului.

Una peste alta, în 2012 acest blog a ajuns la 23.000 de vizitatori. Mi se pare extraordinar și, iarăși, trebuie să vă mulțumesc. Și să sper că ce ați citit vă va aduce înapoi la articolele noi, articole ce se vor adăuga în anul 2013.

Și iată că am ajuns la 2013 și la planurile de viitor pentru acest blog…
Voi continua să scriu, asta e sigur (acest articol e deja primul din 2013, nu-i așa?).
Despre ce voi scrie?
Despre lucruri pe care le voi vedea, le voi auzi, le voi simți. Despre teme care mă preocupă. Despre ce o să am pe inimă. Sigur că sper să scriu multe articole despre turism și despre minunate locuri. Dar asta depinde, nu-i așa?, de voiajele ce le voi face (sper că voi face :-S).
Despre politică sper să nu scriu… E un subiect prea încordat.
Despre viață… probabil că voi scrie. Viața în 2013 nu se arată a fi mai bună decât în 2012… dimpotrivă aș spune. Mi-ar place să scriu cu bucurie despre teme legate de viața de zi cu zi, dar cred că voi avea mult mai multe subiecte de tristețe 😦

Da, dragii mei. Din păcate lumea ne oferă tot mai multe prilejuri de tristețe.
Dar important este că am intrat iată și în acest nou an.
Să mulțumim deci Domnului pentru aceasta și să ne rugăm Lui să ne păzească și în 2013. În pace și bucurie.
Fiți binecuvântați!

Lasă un răspuns

