Despre mine...

Eu…

Bună, mă numesc Claudiu. Claudiu Meissner. Hai să mă prezint: nu contează când m-am născut, cert e că pe 21 octombrie 2009 am aniversat 42 de ani :).

Nu ţin minte foarte bine ce voiam sa devin cand eram un puşti cârlionţat si cu ochi albaştri. Cert e că acuma sunt inginer. Sau informatician. Sau manager. Nici nu ştiu care e denumirea corecta.

O să mă cunoaşteţi mai bine pe măsură ce voi mobila acest apartament virtual. Deocamdată, mi-aş sintetiza prioritaţile astfel: Dumnezeu, familia, prietenii, UTA, profesia, scrisul, excursii, filme, literatură, maşini, jocurile pe calculator, shopping (:D). Hmmm… oare când am timp de toate?

2 gânduri despre „Eu…

  1. Ai ramas la fel de interesant ca atunci cand te-am cunoscut ( un pusti carliontat) . .. si la fel de placut . Sa nu te schimbi niciodata . Cred ca esti o bucurie pentru oricine .

Lasă un comentariu